Ny film upplagd!

23.09.2013 10:59

Tänkte uppdatera vad som har hänt den senaste tiden!

 

Vi har släppt en ny film på Youtube som kom ut förra helgen. 

"Bockjakt 2013" heter den.

Filmen är inspelad under de första dagarna av årets bockjakt och med den nya filmkameran blev kvaliteten på denna jaktfilm väldigt bra.

Man kan kolla på vår film i 1080p på Youtube och det rekommenderas starkt för den optimala upplevelsen.

Vi har även skaffat en samarbetspartner, Jakt&Fiske Dalarna!

 

Här är länken till filmen:

https://www.youtube.com/watch?v=zAsufJ27hEM

 

Jag deltog i en tävling på Facebook för någon vecka sedan och jag lyckades faktiskt vinna den tävlingen så jag ska åka till Värmland nästa helg för att jaga skogsfågel med stående hund!

Riktigt skoj! Så kameran ska med så vi får se om jag får fälla min första.

 

Väl mött på Dianas stigar!

 

//Andreas, MH-crew